19 Ekim 2015 Pazartesi

Ελένη Καραΐνδρου -The Weeping Meadow - Theo Angelopoulos

4 yorum:

Balthus dedi ki...

ne yalan söyleyim teodor angelopos'un namını öldüğü gün duydum. ve akşamı trt radyo-3 te (mutlaka dinlemelisin bu radyoyu) sinema ve müzik isimli programda filmlerinin müziklerini yayınladılar, aralarda yönetmen hakkında sıkça bilgi vererek. ve haftası Okan Bayülgen çok üzüldüğünü sinemanın büyük bir ustasını yitirdiğini söyledi. Sonuç; ben hala bir filmini izlemiş değilim. bu filmin türkçe altyazılı linki varsa paylaşırsan sevinirim. veya bir başkasının.Söz bende karşılığında güzel bir film önereceğim ;)

Nerde Trak Orda Bırak dedi ki...

Türkçe alt yazılı filmini ben de izleyemedim, o kadar zor ki bulmak. Filmin gidişatından anlamaya çalışıyorum, ama fotoğraf gibi ve ağır hüzün duygusu hakim filmlerinde. Müzikleri de çok güzel. Şöyle bi link versem beğenir misin bilmem
https://www.youtube.com/watch?t=456&v=hix4gzLeCDE
Trt radyoları hala herşeye rağmen güzel. :)

Balthus dedi ki...

Saint pierre dulu...? Hatta binochet'ın tüm filmleri gönül rahatlığıyla izlenebilir ��

Nerde Trak Orda Bırak dedi ki...

Hımmm ben de severim hanfendiyi. Film tavsiyene de teşekkürler, en kısa zamanda izlicem. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...