23 Mayıs 2013 Perşembe

Nil'in absürd reklamı


Nil Karaibrahimgil'in abone olanın bir daha çıkamadığı Dıgı dıgı Türk reklamında, son 5 yıl içinde izlediğim en şahane, etkileyici, masalsı, bütün en'leri kendisinde toplayan "Pi'nin Yaşamı" filmini basite, sanki çizgi film tadına indirgeyip, "beni bir çocuğun, kaplanla olana arkadaşlığıyla tanıştırdığı için Ang Lee'ye" diye dıgıdıgıturk'e yaptığı güzellemeli reklam ne zaman bitecek?
Ne zaman bitecek bu absürd reklam, Tamam, bir reklamcıdan derinlik beklemiyoruz. Bu filmi çizgi film tadında izlediyseniz, valla hayat size güzel, kafalar bir hoş-muş!
Türkiye'deki bütün reklamların sığlığı düşünüldüğünde, reklamcıların nasıl bu kadar zengin olabildiğini, kapitalizmin insanlar üzerindeki çılgın etkisiyle açıklayabiliyorum ancak. 
Kullan at, tüket falan diye körüklüyorsunuz, ama bu kadar da sığlık olmaz ki.
Sizi bu reklamın sığlığıyla "platin sığlık" ödülünü layık görüyorum.

4 yorum:

Esra Atesakin dedi ki...

Aynen katılıyorum. Hele 40 yaşına gelip de kendini liseli ergen triplerine sokması da cabası.

Nerde trak Orda bırak dedi ki...

Aynen, zaten şarkıları da çocuklara hitap ediyor. bu ülkede gazla istediğin yere gelebiliyorsun! :)

GüzelŞeyler Rehberi dedi ki...

Acımasız eleştirmekten hoşlanmıyorum ama o kız Neşet Ertaş'ı tanımamakla kalmayıp birde "o beni tanıyormuymuş bakalım" gibi bişeyler abukladıktan sonra ıı yok yani, gideri yok. Sığ bir New Age şeysi, aslında kendiliğinden bir havası var fln sempatim de vardı eskiden yahu:))

Nerde trak Orda bırak dedi ki...

Yani,Neşet Ertaş hakkında öyle söyleyerek, onu değil kendisini küçümsedi. Şimdi onu ront kızı kıvamında görüyorum. Hemen hemen aynı müzik üzerine benzer şarkı sözleri ve görselliğe dayanan bir hatun.:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...