26 Ocak 2013 Cumartesi

Ayvalık - Cunda Adası



Hava o kadar yağmurlu ki... Bütün gün kitap okudum sıkıldım, nete geldim. Sanırım dışarı çıkmak istiyorum fakat hava yüzünden çıkamadığım ve belki de şehir dışına çıkmak istediğimden olsa gerek, geçtiğimiz yıllardaki tatillerin fotolarına baktım. Cunda'yı çok sevmiştim. Bir kere oldukça tarihi ve kendine özgü bir yer ve İzmir kadar sıcak değil. Üstelik de yiyecek çeşitliliği bol ve ucuz. Hele Çeşme gibi bir yerle kıyaslanınca. Oradan olan fotoları fotomotomda yayınlamak istedim. Belki gözüme çarptıkça bakarım. İsterseniz siz de bakabilirsiniz. :)
Not: Fotoların üzerine tıklayarak büyütebilirsiniz.


































2 yorum:

Umudum dedi ki...

agghh çok acımasızca oldu bu ankara'nın ayazında :)) yaza gitmek lazım o vakit!

Nerde trak Orda bırak dedi ki...

sormayın çok kötü, burda da bugün güneş var ama donduruyor, yaz, yaz, yaz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...