14 Eylül 2012 Cuma

Soysuzun cezası ne?



Her gün gastedeki haberleri okuduğumda şaşırıyorum ve midem bulanıyor. Şaşırmama da şaşırıyorum sonra.. Mide bulantısı ise şaşkınlığın neden olduğu olayların yan etkisi.
Yazmaya utanıyorum ama insan denen yaratığın biri Bursa'da ördeğe tecavüz etmiş.
Adam denen soysuz pislik, kayınpederiyle birlikte yaşıyormuş. Kayınpeder damadı hakkında, “zaten sürekli alkol alıp, eve sürekli sarhoş geliyordu.” diye ifade vermiş.
Kayınpeder denen herif, sen böyle bir adama kızını nasıl verdin? Kazara verdin de, bir de o adamı evine alıp, bakıp besliyor musun? Helal olsun sana be! Ne mide varmış.
Kesin bu soysuz ayyaş pisliğin daha kimbilir ne olayları vardır? Olmuştur kesin, ördeğe tecavüz edene kadar. Ördeğe tecavüzle tüy dikmiş.
Bugün aynı ördek hakkında ikinci bir haber daha vardı. Ördek tedavi ediltikten sonra, sahibi tarafından kesilmeye karar verildi. Kesildikten sonra kayınpeder olacak gavatın midesi almamış, hayvanlara yedirecekmiş. Damada ne yapcaksın ha? Besleyecek misin hâlâ? Midesiz...
Hadi bunlar kayınpeder damat aynı kaptan yiyorlar, gastede tecavüz eden pislik hakkında hiç bir haber göremiyorum. Akıbeti nedir? Serbest bırakılmıştır kesin.
Bebeklere, çocuklara, kadınlara, erkek çocuklarına tecavüz etmenin cezai yaptırımı olmayan bir ülkede, bir ördeğin esamesi mi okunur?
Böylesi tecavüzlere, şiddete ceza vermeyen adalet de; onlarla birlikte sürdürüyor tecavüzü.
RTÜK tarafından, sigara içiliyor, rakı içiliyor da; sigaraya, rakı bardağına buzlanma yapılmadığı gerekçesiyle milyarlarca para cezası kesilen bir ülkede yaşıyoruz.
Sanal dizi kahramanlarını evlendirilip, ailenin kutsallaştırılmaya çalışıldığı, adaletinin de sanal olduğu bir ülke burası.
Niye şaşırıyorum ki?
Kutsal aileymiş!
Şimdiki yukardaki Bursalılar da aile di mi?
Ufff süper bir ülkeyiz yaaa...
Suçlu ördek ayağa kalk: Kesildin.
Yazıklar olsun!

2 yorum:

~♡ηυяѕαℓкιмι™ dedi ki...

İş para koparmaya gelince işliyor bizim adalet.
Sanal adalet para ile çalışıyor reel adalet için insan yok bizim ülkemizde ne yazık ki..
Baştakilerin tek yaptığı karınlarını doyurup kulakları üstüne yatmak..
İşte tek teselli ilahi adalet er geç tecelli ediyor.
Allah'a havale ediyoruz ve çocuklarımızı iyi birer fert olarak yetiştirmeye çalışıyoruz. Elimizden geldiği kadarıyla ama .. İşte..

Nerde trak Orda bırak dedi ki...

Aynen öyle. Adalet, güçsüz olanlardan yana değil, güçlüden yana. Tam tersi olması gerekirken. Bunlar cezasız kaldıkça toplum şirazesinden çıktı artık. İlahi adalet, inşallah, yürekten diliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...